donderdag 8 oktober 2015

Mojo Monday #418

Wow. Dit is lang geleden, dat ik meedeed aan een sketch challenge van Mojo Monday. Ik ben de laatste tijd wel veel bezig geweest met het gebruiken van de oude schetsen, dus ik dacht er wel steeds aan. Maar de schets van deze week was echt té leuk!
Ik maakte de kaart voor een vriendin van mij, die gisteren jarig was. Ze houdt van fotografie, dus dat was een goede reden om de camera-stempel van Kaiserkraft te gebruiken. En camera's en sterren passen wel bij elkaar, vond ik. Dus zo werd het kaartje:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Kaiserkraft
-Scrappapier: Dovecraft
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Sterren: Nesting dies
-Dymo lettertang


Ook kocht ik een cadeautje voor de jarige en dat moest ingepakt worden. Ik maakte een foto van het pakje, maar helaas is deze bewogen, dat zag ik vanmorgen pas. Maar het geeft niet, je hebt wel een idee hoe het eruit ziet:

Gebruikte materialen:
-Inpakpapier: HEMA
-Stempels: Joy! Crafts (letters) en Kaiserkraft (camera)
-Twine: Action

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart en cadeauverpakking Mirjam! Daar zal je vriendin heel blij mee zijn :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just darling. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje!
    Mooi met die camera erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirjam,
    wat een verrassing een reactie van jou te vinden en dat je volger bent geworden. Ik kom altijd een tegenbezoek brengen en ik ga jou ook volgen. Heel leuk kaartje voor je vriendin. En altijd leuk te lezen waarom je juist dit gemaakt hebt. Heel toepasselijk en de verpakking is ook gaaf!
    Mooie uitwerking van de sketch. Ik werk graag met sketches.
    Groetjes en tot gauw!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Mirjam,

    Bedankt om je project met ons te delen! Leuk kaartje en het Dymo sentiment past er goed bij. Leuk om te zien dat het op deze manier wordt gebruikt.

    Vriendelijk groeten,
    Loek M
    DYMOSupport

    BeantwoordenVerwijderen