maandag 26 oktober 2015

Liebster Award

Door Rensina werd ik genomineerd voor de Liebster Award, dankjewel hiervoor!
Dit is niet de eerste keer dat ik deze award kreeg. Om deze reden zal ik wel de vragen beantwoorden, maar niet nog meer mensen nomineren. Ik vind namelijk vrijwel alle blogs die ik volg lees en om nou iedereen te nomineren... ;-) Dit zijn de vragen die ik van Rensina kreeg:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik wilde graag mijn creaties delen met andere mensen en zo tot inspiratie zijn.

2. Welk seizoen is je favoriet en waarom?
Ik vind eigenlijk dat elk seizoen wel z'n mooie en minder mooie kanten heeft, maar ik denk dat ik het meest van de winter houd. Ik vind het heerlijk om, als het buiten koud is, onder een deken te kruipen met een spannend boek. Of lekker te gaan knutselen.

3. Wat zijn je andere hobby's naast het bloggen?
Kaarten maken, haken, lezen, schrijven en skeeleren (dit zijn dus ook de hobby's die je op mijn blog terug vindt).

4. Waar kun je echt van genieten?
Van heel veel dingen, van gezellig knutselen of spelen met mijn nichtje van 2,5 jaar oud. Of lekker knuffelen met mijn nichtje van 6 weken oud. Van een gaaf boek kan ik ook genieten, of van een mooie wandeling in de natuur. Maar ook van een bezoek aan een mooie stad of een vreemd land.

5. Wat was, tot nu toe, het beste moment uit je leven?
Deze vraag vind ik best lastig, want er zijn veel momenten in mijn leven die ik echt geweldig waren. De momenten dat ik tante werd (inmiddels ben ik dat dus 2x) en toen ik mijn Cambridge Proficiency Exam haalde springen er wel echt uit!

6. Naar welke plek op aarde zou je graag eens willen (ongeacht geld/tijd/vlieguur)?
Nieuw-Zeeland en dan Hobbiton bezoeken (set van Lord of the Rings). Ook zou ik graag een keer naar Zuid-Afrika willen.

7. Wat is je favoriete stad om te bezoeken en wat doe je hier het liefst?
Londen. Gewoon rondlopen, mijn favoriete plekjes bezoeken (Covent Garden en Trafalgar Square) en souvenirs kopen.

8. Wat is je favoriete recept?
Gevulde courgette en een Nacho ovenschotel, beiden recepten van Puur Suzanne.

9. Welke quote beschrijft jou het best?
Your life is your message to the world, make sure it's inspiring is een quote die ik zelf erg mooi vind en ik hoop dat deze quote ook een beetje mij beschrijft :-)

10. Omschrijf jezelf eens in 5 woorden:
Creatief, Chaotisch, Engelandfreak, Gezellig, Prettig gestoord (Wauw, ongemerkt in alfabetische volgorde).

11. Wat is je favoriete boek?
Dit is een lastige, want er zijn veel boeken die ik leuk/mooi vind. Mijn favoriete jeugdboek is bijvoorbeeld de brief voor de koning, maar ik ben bijvoorbeeld ook fan van the Lord of the Rings. Momenteel ben ik het probleem van het lijden aan het lezen van C.S. Lewis, dat vind ik ook een erg mooi boek omdat het heel herkenbaar is wat hij schrijft! Ik denk dat mijn boeken top 3 er zo uit ziet (in willekeurige volgorde):
1. De grijze jager, John Flannagan (volledige serie en ja, ik weet dat het kinderboeken zijn ;-), ze zijn hoe dan ook leuk!)
2. Bevrijdende liefde, Francine Rivers
3. De brief voor de koning

Hopelijk vinden jullie het leuk om dit verhaal te lezen!

Groetjes,
Mirjam



3 opmerkingen:

  1. Nummer 10 en 11!!! Zo leuk. We lijken op elkaar, alleen heb ik geen Engeland-tic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen!
    Ik herken je hoor in je antwoorden ;)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen