zaterdag 10 oktober 2015

KIC #69

Via de blog van Linda kwam ik op de Kaartjes-Inspiratie Challenge blog terecht. De uitdaging is deze keer om een kaart te maken met dieren erop, nog in verband met Dierendag. Gisteren kocht ik bij de Xenos superleuke stickers (heb nog steeds spijt dat ik maar 2 soorten heb gekocht, maar hé, ik kan er altijd nog eens langs gaan) van strikjes en vogeltjes. En het vogeltje heb ik gebruikt op dit kaartje. Hij is echt heel simpel, maar zó schattig! Ik heb met het papier in totaal wel 16 kaartjes gemaakt (volgens mij). Het was een 12x12 inch vel, de ene kant was rood met witte stippen en op de andere kant stonden 4 verschillende 6x6 inch designs, Dat paste echt goed bij mijn OSW-aanval (om zoveel mogelijk kaartjes te maken van één papier, gisteren schreef ik hier al over en ik heb nu zelfs een aantal van mijn eigen templates gemaakt. Als jullie dat leuk vinden kan ik die wel een keertje delen).
Ik wilde, voor de webshop, wat meer kaarten in de categorie 'Diversen' hebben, dus kaartjes met 'liefs', 'zomaar' en 'bedankt'. En dat is dit kaartje ook geworden, een zomaar-kaartje.

Gebruikte materialen:
-Stempel: Marianne Design
-Scrappapier: We R Memory Keepers
-Vogel: Xenos
-Plaksteentjes: Wibra


Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Een zomaar kaartje is altijd leuk! En zeker handig om in voorraad te hebben.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!
    En wat schattig dat stickertje van het vogeltje.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen