vrijdag 16 oktober 2015

Een baby geboren... #5

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn redacteur een e-mailtje, ze had een dochtertje gekregen. Dat is natuurlijk wel een kaartje waard en ik vind het dan leuk om het net een beetje persoonlijker te maken door de naam van het kindje erop te verwerken. Ik wilde graag de giraffe gebruiken (omdat ik dit nog niet eerder had gedaan) en deze heb ik dan ook op het kaartje gedaan. Ik hoop dat het kaartje veilig is aangekomen :-)

Gebruikte materialen:
-Stempels, scrappapier en giraffe: Marianne Design
-Cardstock
-Spellbinders

Een fijn weekend allemaal!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!
    En wat schattig de giraffe :)
    Fijn weekend Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje en de giraf is ook erg geschikt hiervoor Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk babykaartje! Die diertjes zijn zo leuk op een babykaart en ook het ruitjes papier vind ik super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie Mirjam! De tekst is een leuk en persoonlijk detail en de kleurtjes en de giraf zijn zo schattig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen