maandag 5 oktober 2015

Een baby geboren... #4

Het houdt maar niet op met die baby's, dat geeft natuurlijk niks, want babykaartjes maken vind ik alleen maar leuk! Een familie uit mijn kerk heeft een dochtertje gekregen en omdat ik hen best wel goed ken vond ik het leuk om een kaartje met haar naam erop te maken. Deze kaart is weer heel anders geworden. Ik ontdekte zaterdagavond namelijk dat ik ook weleens de andere stempelsets met het alfabet kon gebruiken. Dit combineerde ik met deze schets en zo ontstond deze kaart:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design (silhouet) en Joy! Crafts (alfabet)
-Scrappapier: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Houten bloem & plakparel: Action

Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Een heel eenvoudig kaartje, maar soms heb je niet meer nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen