zaterdag 3 oktober 2015

Een baby geboren... #3

Mijn trouwste klant en blogvriendinnetje heeft een baby gekregen! Natuurlijk moest ik daar een kaartje voor maken. Ik verwerkte de naam van de baby op de kaart en om de een of andere reden vond ik het vosje passen bij zijn naam. Ik baseerde het kaartje op deze schets en zo is het kaartje geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempels & Vosje: Marianne Design
-Scrappapier: Dovecraft
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Dymo lettertang

Verder heb ik vandaag de hele dag kaartjes online gezet op www.moostlycards.nl (Meer dan 150!) en nu heb ik last van mijn nek en rug (doordat ik de hele tijd achter mijn laptop zat). Hoog tijd voor lekkere ontspanning dus: knutselen!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje . Dat vosje is leuk !! Succes met je verkoop . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geboortekaartje Mirjam! Het vosje past inderdaad heel goed bij de naam :) Wat leuk dat jouw webshop geopend is en gevuld met kaarten! Heel veel succes :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen