zaterdag 24 oktober 2015

ABC challenge Muziek

Voor de ABC-challenge bij Erna mogen we een kaartje met het thema 'muziek' maken. Afgelopen week bestelde ik samen met mijn schoonzus superleuke papiertjes, onder andere van BoBunny. Hier zaten leuke kerstpapiertjes, ook eentje met muziek. Ik combineerde deze met de kerststempels van Vervestamps, ik gebruikte de 'O Holy Night' stempel, het lied is ook een van mijn favoriete kerstliederen. Deze elementen samen werden dit kaartje:
Gebruikte matrialen:
-Scrappapier: BoBunny
-Stempel: Vervestamps
-Sneeuwvlok: Crealies
-Label & Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakparel: Action
-Touw


Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam leuke, muzikale kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, mooi dat muziekpapier!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, ben benieuwd hoe jij de vragen beantwoord.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Wat leuk dat je meedoet met mijn challenge! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje! ik hou van muziekpapier! Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaart! Mooi muziekpapier ook. Handig om samen met je zus te bestellen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk ! Het staat ook op mijn to - do lijstje , de ABC challenge , alleen lopen de laatste weken hier anders dan gepland...
    Fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw heel erg mooi gemaakt zeg! Inspireert me om met mijn oude piano bladmuziek aan de knutsel te gaan, thanks!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen