vrijdag 4 september 2015

Vosje

Gisteren heb ik niets over mijn haakwerkjes geschreven, er viel ook niet zoveel bijzonders over te schrijven, dus dat komt volgende week wel weer. Vandaag laat ik weer een, al zeg ik het zelf, superschattig kaartje zien! Ik ben helemaal dol op het vosje van Eline Pellinkhof en die heb ik dan ook gebruikt. Ik wist niet goed of ik er een geboortekaartje van wilde maken of een verjaardagskaart, dus dat heb ik maar een beetje in het midden gelaten door de tekst 'hartelijk gefeliciteerd' erop te zetten. Dan kan degene die de kaart verstuurt zelf weten voor welk doel hij/zij het gebruikt! Het scrappapier dat ik gebruikt heb zijn eigenlijk allemaal restpapiertjes. Deze stop ik tegenwoordig in een ijsbakje en ik verplicht me om elke dag minstens een kaartje met de restpapiertjes te maken (ja, ik maak dagelijks veel kaartjes en dat terwijl school alweer begonnen is...)

Gebruikte materialen:
-Stans vos: Marianne Design
-Stans scallop vierkant: Nellie Snellen
-Scrappapier: Joy! Crafts (hout) en Panduro (overige)
-Dymo lettertang
-Cardstock

Ik ben benieuwd wat jullie van dit superschattige kaartje vinden!

Liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk kaartje!! De papiertjes matchen zo leuk!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje! Ik ben zelf ook gek op het vosje en ik vind de combi van houtpapier en de vrolijke kleurtjes op je kaart helemaal top! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk !! Dat vosje is een schatje !
    Liefs ☆Sarah☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk kaartje! Kleuren matchen goed ;)
    Leuke uitdaging, succes!
    Fijn weekend
    ps. Bedankt voor je lieve reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje. En wat een goed idee om jezelf dat te verplichten. Ik heb net weer een bak papiertjes weg gegooid. Ik vergeet ze altijd weer te gebruiken zo zonde.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gebruik van vormen, lijnen, perspectief en onze tape natuurlijk.

    Dank je!.

    Paul
    Dymo Customer service

    BeantwoordenVerwijderen