woensdag 23 september 2015

Viva La Verve September Week #3

De afgelopen dagen zijn weer erg druk geweest en ik heb vooral veel gehaakt. Maar maandag vond ik dan toch eventjes tijd om een kaartje te maken naar aanleiding van de schets van Viva La Verve. En vandaag vond ik de tijd om het kaartje op de foto te zetten. De herfstblaadjes op de schets inspireerden mij om sneeuwvlokken te gebruiken en zie hier, weer een kerstkaartje voor de voorraad. Inmiddels heb ik er 35!

Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Studiolight
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Sneeuwvlokstans: Crealies
-Plakparels; Action
-Dymo lettertang


Liefs,

Mirjam


5 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje! En hoe gaat het met de webshop? Al bijna af?
    Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave strakke kerstkaart Mirjam!
    Erg mooi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer bedankt voor een prachtige kaart Mirjam!. We krijgen al zin in de winter.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Dymo Customer service

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Mirjam! Je hebt al een hoop kerstkaarten gemaakt. Dat scheel een hoop knutselstress in december ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart. Leuk papiertje ook.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen