zaterdag 5 september 2015

Viva La Verve September Week #1

Ik heb weer helemaal de smaak te pakken van de schetsen en dan vooral die van Viva La Verve. De eerste schets van September is weer prachtig en het duurde ook niet lang voordat ik een idee had. Ik heb superleuk Kerstpapier van Studiolight, (licht)blauw, rood en kraft, mijn favoriete Kerstcombi, en dat papier pakte ik erbij. Gecombineerd met de supertoffe stempels van Vervestamps ontstond deze kaart:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Snijmal: Marianne Design & Spellbinders
-Scrappapier: Studiolight
-Plakparels: Action

Zijn jullie ook al druk aan de Kerstkaartenknutsel? Ik vind het heerlijk om te doen, dus ik laat binnenkort vast meer kaartjes zien!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een leuke kleurenkombinatie .
    ik ben deze week ook begonnen met de kerstkaarten . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so soft and beautiful. Love it! Thanks for playing along with Viva la Verve!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! prachtig papier en inderdaad toffe sketch! Ben ook met de sketch aan de slag gegaan, met jouw papierblokje! Vind hem echt heel mooi! Ik zal binnenkort wel e.e.a. mee op mijn blog plaatsen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.s. zoals je op mijn blog waarschijnlijk al gezien hebt, ben ik ook al met kerstkaarten begonnen :). Heb er nu zo'n 16 gemaakt voor dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty elements, and love the stamp on this paper!

    BeantwoordenVerwijderen