woensdag 2 september 2015

Viva La Verve August week 3 sketch

Hallo,

Het was al een tijdje geleden dat ik meedeed aan de sketch challenges van Viva La Verve, maar toen ik de kaart maakte die ik gisteren liet zien, bedacht ik me dat het wel altijd heel leuke schetsen waren! Dus heb ik de schets van week 4 opgezocht en daar een kaart bij gemaakt! Ik kreeg gisteren ook nog een paar nieuwe spulletjes binnen (ja, echt maar een paar, wonder boven wonder), onder andere de superleuke cirkelstans van Marianne Design. Deze gebruikte ik voor de kaart, samen met nog wat papiertjes die ik al superlang had liggen en dat werd deze kaart:
Gebruikte materialen:
-Cirkelstans: Marianne Design
-Labelstans & Kraftpapier: Joy!Crafts
-Stans met tekst (geen idee hoe het vormpje heet): Sizzix
-Scrappapier: Authentique
-Stempel: Vervestamps
-Twine: Action

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

PS: Dit is alweer mijn 450e berichtje, bij de 500 ga ik weer iets leuks bedenken (een winactie ofzo)


3 opmerkingen:

  1. mooie kaart en cirkelstans! 450 berichtjes alweer, je gaat hard! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love that fun paper and of course the lovely verse. Thanks for playing along with Viva la Verve!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a great card with this stamp! Fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen