vrijdag 11 september 2015

Serie #46 Mojo Monday schets 47

Wellicht herinneren jullie nog wel de uitdaging die ik voor mezelf heb, om bij elke schets van Mojo Monday een kaart te maken. Nu ben ik een tijd blijven hangen bij Schets 47. Ik maakte wel een kaart hierbij, maar vergat deze op de foto te zetten voordat hij verzonden werd. Dus kon ik opnieuw beginnen. En toen ik één kaart had gemaakt, kwamen er vanzelf nog twee, gebaseerd op dezelfde schets. Ik heb eergisteren al de nieuwe kaarten toegevoegd aan het tabblad 'Uitdaging #1', totaal zijn dit er vier.



Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Scrappapier: BoBunny & Studiolight (Kerstpapier)
-Plaksteentjes: Wibra
-Enamel dots
-Spellbinders
-Cardstock

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaartjes!
    Mooi dat ze niet zo 'standaard' kerstig zijn.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen