woensdag 9 september 2015

Serie #44 Papierbesparing

Zoals ik jullie al vertelde in dit berichtje, ben ik bezig restjes te gebruiken, omdat het zonde is om vaak nog bruikbare papiertjes weg te gooien. Afgelopen zondag kwam mijn schoonzus (ze is nog steeds niet bevallen) samen met mij knutselen en ze nam een van haar nieuwe papierblokjes mee. Een superleuke, van Carta Bella. Ik mocht er ook drie velletjes van gebruiken. Nu dacht ik, het makkelijkst om ervoor te zorgen dat er geen restje overblijft is natuurlijk gewoon alles, tot het laatste snippertje in één keer gebruikte. Dus maakte ik een serie van maar liefst 4 kaartjes (uit 3 6x6 inch velletjes! Oké, oké, bij de laatste kaart heb ik nog een stukje van een ander papiertje gebruikt). Deze serie laat ik vandaag aan jullie zien, het zijn drie verlovingskaartem (mijn moeder zei dat die maar weinig te koop zijn) en een verjaardagskaart geworden:





Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design (alfabet) & Forever Friends (Congratulations)
-Scrappapier: Carta Bella & Dovecraft 
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo Lettertang
-Kartelschaar

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden! En doe jij ook zuinig met papiertjes of maakt het je eigenlijk niet zo uit?

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Heel leuke reeks met heel mooi papier! je hebt een heel leuk blog, ik kom zeker vaker langs!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Elk papiertje wordt gebruikt of bij gehouden voor iets anders of doorgegeven aan de kids .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes weer!
    Erg goed om je papiertjes in een keer te gebruiken.
    Vind vooral de 3e erg mooi.
    Groetjes Rensina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaartjes en gaaf papier! knap dat je uit zo weinig papier zoveel kaartjes gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen