donderdag 10 september 2015

Serie #45 Blauw en Groen

Een tijdje geleden kocht ik een papierblokje van BoBunny, maar wat een tegenvaller. De papiertjes waren lang zo leuk niet als ik had verwacht. Maar ik vond niet dat ik de papiertjes zomaar mocht laten liggen en er niets mee doen, vooral niet omdat ik zo zuinig ben geworden met papier :-P. Dus heb ik drie velletjes gepakt en ben ze gaan combineren. Zo kreeg ik toch een aantal toffe, stoere kaarten. Ik ben benieuwd of jullie dat met mij eens zijn. De stempel op de eerste kaart leende ik van mijn schoonzus.


(Ja, alweer een vakjeskaart, ze zijn leuk om te maken)


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: BoBunny
-Stempels & Kraftpapier: Joy! Crafts
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo Lettertang
-Spellbinders

Volgende week donderdag heb ik denk ik wel weer wat over haakwerkjes te schrijven!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Gave kaarten Mirjam!
    Lekker stoer van kleur.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel leuk geworden! Vakjeskaarten vind ik ook altijd leuk om te maken! En ook leuk om te zien :). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stoere reeks, toffe kleuren samen.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen