donderdag 24 september 2015

Haakperikelen #3

Vandaag laat ik jullie weer wat haakwerkjes zien. Ik vertelde gisteren al dat ik veel gehaakt heb de afgelopen tijd. Ik vind zelf dat bijvoorbeeld mijn deken enorme vooruitgang maakt, vorige week had hij/zij (gezien de kleurtjes denk ik 'zij') nog best een sjaal kunnen zijn of zoiets, maar nu begin je toch het idee te krijgen dat het iets anders moet worden, vind je ook niet?


Ook heb ik gehaakt aan de tas, maar toen ik gisteren ging 'passen', bleek het te groot te zijn, dus heb ik weer het een en ander moeten aanpassen, maar ik ben alweer bijna op het punt waar ik was voordat ik besloot om even te controleren of de omslag wel om de tas paste. En ja, ik gebruik bij de tas dezelfde kleuren als bij de as-we-go-stripey deken, het is al tijden mijn favoriete kleurencombinatie, dus waarom niet?


En dan nog een mededeling. Een tijdje geleden vertelde ik over mijn nog vrij anonieme schrijfblog. Ik heb besloten om een niet-anoniem blog te starten. Dit blog is gekoppeld aan mijn blogspot account, dus via dit account zou je er moeten kunnen komen, maar lukt dit niet, kijk dan vooral even op www.mirjamschippers.blogspot.com

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam wat schiet jouw deken op! Echt prachtig! Ik vind het ook een 'zij' hihi. Het is inderdaad ook mooi om er een sjaal van te maken, maar ik denk dat dit zo ontzettend leuk staat als deken op bed of gezellig op de bank :) De tas is ook super mooi! Heel mooie kleuren! Leuk dat je een niet-anoniem blog bent gestart! Ik zal van de week proberen even langs te wippen.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken wordt echt heel tof!
    Mooie kleuren en patronen.
    Mooi dat alles zo goed vordert, ben ook benieuwd naar je tas.
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen