dinsdag 1 september 2015

Een baby geboren...

In de vakantie kreeg ik een berichtje van mijn vakcoach op school, zijn zoontje was geboren. Dat is natuurlijk wel een kaartje waard! Natuurlijk moet het een bijzonder kaartje zijn, dus ging ik op zoek naar een mooie, bruikbare schets. En die vond ik bij Viva La Verve. De naam van het kindje is op de kaart verwerkt, samen met de superschattige schaapjesstans. De kaart heb ik inmiddels gegeven (samen met een Engels cadeautje) en volgens mij vond hij het wel leuk ;-).

Gebruikte materialen:
-Schaapjesstans: Marianne Design
-Scrappapier: Panduro
-Stempels: Marianne Design
-Houten sterren: Xenos
-Cardstock
-Spellbinders

Wat vinden jullie van dit kaartje?

Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. leuk zeg! dat zal hij vast leuk gevonden hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing!
    Mooi kaartje is het geworden.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend schattige kaart Mirjam!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a darling card! Thanks for playing along with Viva la Verve!

    BeantwoordenVerwijderen