maandag 14 september 2015

Een baby geboren... #2

Zoals ik al verteld heb, was mijn schoonzus zwanger. En uiteindelijk, afgelopen vrijdag, een week na de uitgerekende datum, is het kindje geboren. Het was voor iedereen een verrassing wat het nu uiteindelijk zou worden. Stiekem hoopte ik wel een op een meisje, net als mijn broer, en hoera, onze hoop is werkelijkheid geworden! Natuurlijk moest ik meteen een kaartje maken voor mijn broer en schoonzus en het moest een heel mooi kaartje worden. Omdat veel dingen in olifantjesthema zijn heb ik een kaart met het olifantje van Marianne Design gemaakt. Ook heb ik de naam van het kindje verwerkt op de kaart, de kaart is een beetje hetzelfde als die ik voor Samuel maakte. Zo is deze geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempels & olifant: Marianne Design
-Wolkjes: Joy!Crafts
-Scrappapier: Dovecraft
-Dymo lettertang
-Cardstock
-Knoopje

Ik ben benieuwd of jullie de kaart net zo mooi vinden als mijn broer en schoonzus hem vonden!

Liefs,
Mirjam


8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuk kaartje! Staat hier mooi te pronken op de kamer!
    Liefs Marco, Jacqueline en Éowyn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje en gefeliciteerd :). de wolkjes passen ook leuk op dit kaartje! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!! en een aparte naam, maar wel leuk!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart weer Mirjam!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje!
    Gefeliciteerd trotse tante ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en heel mooi kaartje!

    ^LM
    DymoSupport

    BeantwoordenVerwijderen