zaterdag 22 augustus 2015

Washi kaart

Hoi allemaal,

Ik ben gisteravond weer veilig op Nederlandse bodem aangekomen. En vanmorgen besloot ik om het te vieren met het maken van een kaartje, iets wat ik 6 weken  niet heb kunnen doen. Maar ik ben het gelukkig nog niet verleerd en ben lekker gaan plakken met washi tape. Miranda heeft ons namelijk allemaal uitgedaagd om kaartjes met Washi tape te gaan maken. Ik had eerst een ander ideetje, maar dat is niet zo goed gelukt... :S Maar hoe de kaart nu geworden is vind ik zelf ook erg leuk.

Gebruikte materialen:
-Stempel: Hobbycraft
-Washi tape: Action, Wibra & Hobbycraft
-Plaksteentjes: Wibra

Wat vind jij?

Liefs,
Mirjam

PS: Ik heb beloofd dat ik een winnaar bekend zou maken van de challenge op mijn blog, hier volgt later (ik weet niet of het vandaag lukt, aangezien ik allemaal mensen ga zien die ik best wel lang niet heb gezien (mijn broers, schoonzussen en nichtje) en nog wat dingetjes in de planning heb...) een bericht over! 

4 opmerkingen:

  1. Welkom terug! Wat een goed cadeautje aan jezelf om meteen lekker creatief te gaan doen. ;-) En een mislukte eerste idee is helemaal niet erg, als het resultaat daarna wel naar je zin is! Ik vind hem erg leuk, vrolijke kleurencombinatie heb je gebruikt en de combinatie van de horizontale en diagonale lijnen is lekker speels. Bedankt voor het meedoen! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je het kaarten maken gemist, want als je nog maar net terug bent en nu alweer een kaartje op je blog hebt... Leuk die diagonale lijnen op rechts! Welkom terug en. Geniet van alle ontmoetingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent . En wat een goede start !
    Mooie kaart . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug! :)
    Wat een mooi kaartje, lekker kleurrijk.
    Veel plezier met het weerzien van iedereen.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen