vrijdag 28 augustus 2015

Uitslag jubileum challenge

Zo, het heeft eventjes (lees: heel lang) geduurd, maar hier is het dan eindelijk, de uitslag van mijn challenge. Hier nog eventjes de creaties van de deelnemers, met een link naar hun blog, en dan zal ik vertellen wie gewonnen heeft.






Het is echt heel moeilijk voor me om een winnaar te kiezen, want ik vind alle creaties echt heel erg mooi! Maar degene die uiteindelijk gewonnen heeft is Linda. Wil je mij een mailtje sturen met je adresgegevens (mag naar miepiescippy@gmail.com) dan komt er een prijsje jouw kant op!

Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen! Ik vond het leuk om een schets te maken en deze challenge te organiseren, dus wie weet, komt er binnenkort weer iets!

Veel liefs,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Proficiat voor Linda ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Mirjam, sorry dat ik niet gelijk gereageerd heb! We zijn gisteravond teruggekomen van vakantie :). Wat onwijs leuk dat ik gewonnen heb, ik ga je een berichtje sturen! Super leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen