zaterdag 29 augustus 2015

Serie #42 Washi Tape

Vannacht heb ik een nachtje bij mijn broer en schoonzus gelogeerd. Mijn schoonzus heb ik ongeveer een jaar geleden ook besmet met het kaartenmaak-virus en gisteravond kwamen ze bij ons eten. Ze wilde graag kaartjes maken en ik bedacht me hoe leuk het was als we een hele dag samen kaartjes konden maken. Maar mijn schoonzus is zwanger en ze is 4 september uitgerekend... Dus leek het mij goed als ik bij hen kwam logeren, alle spulletjes die ik nodig dacht te hebben ingepakt. Vanmorgen bleek ik toch wat vergeten te zijn, dus ging ik naar het grote warenhuis waar mijn broer en schoonzus naast wonen (echt nog zo'n oude van alles winkel). Ik vond wat ik nodig had (zwart papier, want dat had mijn schoonzus ook niet meer) en nog wat extra's: leuke tapejes en 'Happy Birthday' stempels. En deze heb ik gebruikt om 3 leuke kaarten te maken, kijk maar mee:





Gebruikte materialen:
-Stempels: Joy!Crafts & Craft Emotions
-Tape: Heyda
-Plaksteentjes: Wibra
-Fineliner

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. gezellig he samen freubelen! doe ik regelmatig met mijn moeder :) gave kaartjes zijn er uit voortgekomen! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je dat samen kan doen! Ze zijn nog leuk ook!

    Fijn weekend liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!
    Vooral de eerste... Grappig dat gescheurde randje, net een extra leuk detail.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen