maandag 31 augustus 2015

Oh holy night...

Hoewel het augustus is (vandaag alweer de laatste dag) laat ik jullie een kerstkaartje zien. Zo vroeg ben ik er niet mee, want ik heb er al veel meer voorbij zien komen in blogland. Vorig jaar kocht ik een gave kerst stempelset bij Vervestamps en een van deze stempels heb ik gebruikt op de kaart. Ik bedacht dat het wel leuk was om zilverkleurige sterretjes op een kaart te doen en wat past daar nu beter bij dan een stempel die zegt: 'Oh holy night, the stars are brightly shining'? (En toevallig is dat ook een van mijn favoriete kerstliederen) En zo is de kaart geworden, de sterretjes heb ik gemaakt door washi tape op een vel papier te plakken en ze er vervolgens uit te ponsen, heel handig!

\Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Kraftpapier & labelmal: Joy! Crafts
-Washi tape: HEMA
-Sterrenpons: Action
-Spellbinders

En ik heb nog een leuk nieuwtje, of eigenlijk twee leuke nieuwtjes. Nummer 1: mijn schoonzus gaat ook een blogje beginnen (ik denk dat ze wel even wacht tot ze bevallen is enzo) en nummer 2: mijn schoonzus en ik zijn zaterdag een nieuw avontuur gestart, we hebben een domein voor een webshop gekocht. Hier willen we onze kaartjes en andere handgemaakte spulletjes verkopen... je hoort hier vast nog wel meer over!

Een fijne avond verder!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en succes met de nieuwtjes ! Liefs * Sarah *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nieuwtjes allemaal!
    Ik zag het al op FB voorbij komen, maar heel veel succes.
    Ik hoop dat het goed gaat lopen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen