vrijdag 28 augustus 2015

Maritiem

Via via kwam ik op het blog van de egel terecht en daar loopt een heel toffe challenge. Het thema is zon/zee/strand/maritiem. Ik had nog wel wat ideetjes voor kaartjes liggen, dus heb maar besloten om mee te doen. En zo is mijn kaartje geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Joy! Crafts
-Scrappapier: Authentique, Joy!Crafts & Rosa Dotje
-Creatable: Marianne Design
-Houten sterren: Xenos
-Spellbinders
-Cardstock

Oh, en voor het geval je het gemist heb, ik heb vanmorgen de winnaar van mijn challenge bekend gemaakt, dat berichtje kun je hier lezen.

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Een leuke frisse kaart Mirjam in een vrolijke uitvoering door de hollandse rood-witte ruitjes erbij. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart.
    leuk dat je mee doet aan de Challence van de Egel.
    Groetjes Sandra (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf dat je meedoet met onze 'Zon / Zee / Strand / Vakantie / Maritiem' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen