maandag 17 augustus 2015

Haken, omslagdoek, Engeland...

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie iets zien wat ik in Engeland heb gehaakt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb geplaatst, maar ik zit nu eenmaal niet zo vaak op mijn laptop, hier in Engeland. Wat natuurlijk een supergoed verschijnsel is. Want nu heb ik veel meer tijd voor allerlei andere leuke dingen: lezen, kleuren, haken etc. En daarom kan ik jullie nu deze omslagdoek laten zien die ik gehaakt heb:




Ik heb het hier in Engeland nog prima naar m'n zin en ik heb nog helemaal geen zin om weer naar huis te gaan. Maar helaas gaat dat vrijdag toch echt gebeuren. Geen zorgen, thuis vind ik ook wel weer dingen om me te vermaken. En, had ik jullie al verteld dat ik voor de tweede keer tante ga worden? Mijn jongste broer en schoonzus verwachten een kindje op 4 september, genoeg reden dus om weer naar Nederland te gaan!

Maar goed, om te laten zien hoe goed ik het hier in Engeland heb laat ik jullie een foto zien die ik tijdens een van de weekenden weg, met de boot van de mensen waar ik verblijf, gemaakt heb. Stel je voor, lekker op het strand met een haakwerkje en een boek, heerlijk toch?!


Veel liefs en hopelijk tot snel!

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam wat een prachtig omslagdoek heb je gemaakt! Zo knap!! Gefeliciteerd met de zwangerschap van jouw broer en schoonzus! Super leuk dat je tante wordt :) Wat een prachtige foto! Geniet van jouw laatste daagjes Engeland!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer wat van je te horen!
    Zo te zien geniet je helemaal daar.
    Kom je gauw weer eens bij mij buurten? :)
    Je hebt vast vele blogjes gemist haha
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen