dinsdag 25 augustus 2015

Gefeliciteerd!

De school waar ik stage loop is weer begonnen en ik ben, ook al is mijn studiejaar officieel nog niet begonnen, al druk bezig met opdrachten. Ik heb namelijk een plan en een doel om voor te werken. Ik maak iedere dag een planning, maar ik vergeet niet om er ook dingen op te schrijven om te ontspannen. Zo mag ik elke dag van mezelf een kaartje maken en lekker haken. En als mijn plan werkelijkheid wordt kan ik jullie daar ook over vertellen, maar nu nog even niet.

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder naar het Hobbyfestival in Barneveld geweest, ik heb in Engeland aardig wat geld verdiend. Het grootste deel hiervan is bestemd om mijn collegegeld te betalen, maar ik mocht ook wel wat knutselspulletjes kopen. Omdat mijn schoonzus (degene met wie ik de afgelopen keer de knotsgekke kaartendagen bezocht) hoogzwanger is heb ik besloten om deze keer maar niet naar de beurs te gaan, maar ik heb aardig wat kunnen kopen op het Hobbyfestival en heb voorlopig ook niets nodig (maar ja, dat zeg ik altijd...).
Ik vond onder andere een stempelset waar ik al meer dan een halfjaar naar op zoek ben, de Felicitatie set van Joy! Crafts. Ik wilde hem met name om de grote 'Gefeliciteerd' stempel. Dus heb ik die maar meteen gebruikt. Zaterdag was ik nog behoorlijk in de Washi modus, dus heb ik lekker geplakt. Ik vind het een leuk kaartje geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Joy! Crafts
-Washi tape: Xenos, Action, Masking Tape
-Cardstock


Wat vind jij ervan?

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    Ben benieuwd naar je andere aankopen :)
    Bedankt voor al je leuke reacties de afgelopen week.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave strakke kaart Mirjam!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker simpel maar onwijs leuk!
    ik heb vandaag wat leuke houte tekst stempels bij de xenos gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart! inderdaad een tof en handig stempelset is dat, heb hem zelf ook :). gave kleurtjes tape heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen