vrijdag 3 juli 2015

The life of Mirjam #6

Hallo allemaal,

Het is weer een paar dagen erg rustig geweest op mijn blogje. De laatste paar dagen heb ik ook vrijwel niet geknutseld, het is namelijk niet uit te houden in mijn knutselkamer die op zolder is. En ik heb weinig zin om alles naar beneden te halen.
Ook had ik gisteren mijn laatste tentamen, die ik ook gehaald heb. Tot nu toe heb ik alleen nog maar voldoendes teruggekregen, nog maar twee tentamens en dan weet ik zeker of ik alles in één keer gehaald heb, deze periode!

Voordat ik mijn scrapbook ga laten zien, zal ik eerst een update geven over het Jubileumfeest. Want 30 juni was de eigenlijke 'einddatum'. Maar, ik had ook als eis gesteld dat er minstens 10 deelnemers zouden zijn en daar zitten we nog niet aan. Dus ik stel nu een nieuwe einddatum, namelijk zaterdag 22 augustus 2015. Ik weet het, dit duurt nog heel lang, maar eerder kan het niet, omdat ik over anderhalve week voor 6 weken naar Engeland vertrek. Ik kan daar wel met regelmaat een blogje schrijven, maar ik kan niet de prijs verzenden. Ik zal hier nog een aparte blogpost over schrijven, maar vandaag heb ik daar niet zoveel zin in ;-)

En dan laat ik nu een bladzijde uit mijn scrapbook zien, deze staat in het teken van mijn boek dat 1 april is verschenen:
Gebruikte materialen:
-Collectables: Marianne Design (Letters & Notitievelletje)
-Scrappapier: Kruidvat
-Washi tape: Action
-Dymo lettertang
-Knoopjes

Laat je me weten wat je ervan vindt

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Wat weer een leuke pagina!
    Is je boek eigenlijk ook te koop ofzo? :) Lijkt me leuk om te lezen.
    Veel plezier in Engeland!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Nog bedankt trouwens voor het signeren van mijn boek! Ik heb echt van het boek genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit zeg! En een eigen boek? Gaaf! Veel plezier in Engeland, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie bladzijde Mirjam! Wat bijzonder dat je een boek hebt uitgebracht! Gefeliciteerd met het slagen van jouw tentamens en heel veel succes voor de laatste twee!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij houdt de spanning er nog wat in zie ik ....
    Hopelijk komen er nog inzendingen ...
    Veel plezier verder !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen