donderdag 16 juli 2015

Mr. & Mrs.

Hallo allemaal,

Ik weet het, het is erg rustig op mijn blog. Maar momenteel zit ik in Engeland en hier blijf ik tot 21 augustus. Ik heb wel internet en ook mijn laptop mee, dus ik kan wel een aantal dingen laten zien die ik gemaakt heb, die ik nog niet eerder heb laten zien. En ik kan, als jullie dat leuk vinden, ook foto's van hier plaatsen. Vandaag laat ik jullie een zeer simpele, maar toch leuke kaart zien. Ik vind hem zelf erg leuk geworden!

Gebruikte materialen:
-Hartjessnijmallen: Nellie Snellen
-Letters: MFT
-Scrappapier: the Works (winkel in Engeland)
-Plaksteentjes: Wibra


Zo. Ik weet niet wanneer ik weer wat van me laat horen, maar laten we hopen dat het snel zal zijn!

Liefs,
Mirjam

PS: Ik heb nu ook een blog wat zich vooral op lezen en schrijven richt. Als je geïnteresseerd ben, kijk dan op www.hetstation.wordpress.com

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje!
    Nog een fijne tijd in Engeland.
    Ga gauw eens kijken op je andere blog.
    Enne tuurlijk wil ik je belevenissen + foto's horen uit Engeland haha.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, zo'n tijd in Engeland verblijven! Ik ben jaloers! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen