maandag 27 juli 2015

Kleuren voor volwassenen #3

Hallo allemaal,

Mijn berichtjes komen nu niet zo trouw, dit in verband met mijn verblijf in Engeland, hier heb ik geen mogelijkheid om kaartjes te maken. Maar wel om te kleuren, iets wat ik al een tijd niet meer gedaan had. Inmiddels heeft mijn moeder het eerste enige echte kleurboek voor volwassenen van mij gekregen en ik heb het derde enige echte kleurboek voor volwassenen. Deze heb ik ingepakt en meegenomen naar Engeland Ook de twee kinderen waar ik op pas zijn fan van kleuren geworden en met z'n drietjes kleuren we heel wat af. Ik laat jullie vandaag een paar platen zien, die al wel af zijn, en een paar die nog niet af zijn:

Deze maakte ik al een tijdje geleden. Ik had natuurlijk de twee bladzijden dezelfde kleur kunnen doen, maar dat vond ik niet zo leuk, dus heb ik twee verschillende kleurcombinaties bedacht:

Deze bladzijde vind ik erg leuk geworden, misschien dat ik de achtergrond van de huisjesplaat nog ga kleuren, maar momenteel heb ik er nog geen zin in ;-)


Deze vond ik erg leuk eruitzien, maar zijn uiteindelijk niet geworden zoals ik zou willen. Ik vind ze nog steeds wel erg leuk, maar niet superleuk!


De rechterbladzijde is af, maar ik had geen zin om erna weer met dezelfde kleurtjes aan de gang te gaan, dus nu kleur ik telkens 5 appeltjes (de plaat onder deze plaat) en dan één blaadje. Dat werkt wel lekker!


Ik ben dol op de pompoenenplaat. Lekker 'out of the box' pompoentjes. 


Zo. Nu ga ik maar weer verder kleuren. O ja, geweldig nieuws: Ik heb m'n CPE-examen gehaald :-) Ik ben zooo blij daarmee. Nu ga ik met extra toewijding het nieuwe schooljaar in...

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Kleuren is leuk en geel rust gevend ! Je gebruikte mooie kleuren , het zouden toffe ontwerpen kunnen zijn voor stofjes ! Nog veel plezier !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het behalen van je examen!!
    Enne wat een mooie kleurpagina's toffe kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen