zaterdag 20 juni 2015

Viva La Verve sketches June week #3

Ik zag de sketch van Viva La Verve vanochtend en ik wist dat ik er een kaart bij wilde maken. En niet veel later bedacht ik me opeens iets leuks, met een stempel van Stampin' Up en de cupcakemal van Marianne Design die perfect bij elkaar passen. Nog wat leuk papier, glittertjes en tape en tadaa, dan krijg je zo'n kaart:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Stampin' Up
-CreaTable Cupcake: Marianne Design
-Scrappapier: Marianne Design
-Washi Tape: Zeeman
-Cardstock: Stampin' Up en Papermania
-Pailletten: Wibra 


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Echt een superleuke kaart!
    Lekker vrolijk
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk kaartje! Ik ben ook gek op de cupcake stans van Marianne Design, ik ga hem snel weer eens gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How fabulous! Love that beautiful cupcake and the fun washi tape. Thanks for playing along with VLV!

    BeantwoordenVerwijderen