woensdag 17 juni 2015

Spelen met letters

Gisteravond heb ik al één tentamen gehad, dat ging erg goed, vast omdat jullie voor me duimen ;-). En omdat de volgende tentamens 'pas' over anderhalve week zijn heb ik mezelf vandaag een vrije dag gegund. Behalve dan het oppassen op mijn oppaskindjes hoef ik niets te doen. Dus ben ik lekker kaartjes gaan maken...

Ik ben echt fan van mijn MFT letters. Vandaag maakte ik ook weer twee Babykaartjes met letters die ik nog had liggen van een vorige keer knutselen. Ik plakte een beetje washi tape en wat houten sterretjes totdat ik het leuk vond. Zo zijn de kaartjes geworden:


Gebruikte materialen:
-Letters: MFT
-Washi Tape: Action, Pipoos, Masking Tape en Big Bazaar
-Houten sterren: Xenos
-Ribbelkarton: Joy!Crafts

Helaas ben ik de blauwe tape van 'Sweet Baby' kwijt. Gewoon echt kwijt, want hij was nog lang niet op, maar is nergens te vinden. Misschien maar even goed zoeken...

Laat je weten wat je er van vind? En vergeet je niet om mee te doen met mijn jubileumfeestje?

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    Mooie kaartjes weer.
    Oja goed dat je het nog even noemt. Zal volgende week eens tijd maken om te gaan scrappen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook leuk met die letters! Fijn dat je tentamens goed zijn gegaan!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes . Mijn kaartje is af , ik plaats hem gauw !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen