donderdag 18 juni 2015

Serie #41 Schaapjes

Zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben ben ik echt enorm fan van het schaapje van Marianne Design. Ik maak nu bijna alleen maar kaarten met het schaapje... Nou, dat valt ook wel iets mee, maar ik heb er al wel veel mee gemaakt! Vandaag laat ik jullie een serie met het schaapje zien, ik heb ook voor alle kaarten hetzelfde scrappapier gebruikt, dus de kaarten horen echt bij elkaar!
Dit zijn ze:



Gebruikte materialen:
-Collectable schaap & notitievelletjes: Marianne Design
Scrappapier: Marianne Design (Peach & Mint)
-Polaroid: My Favorite Things
-Stempels: Marianne Design
-Houten sterren: Xenos
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Cardstock: Papermania

Welke is jouw favoriet?

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ze zijn ontzettend schattig. Ik heb alleen nog zó veel geboortekaartjes van jou liggen ;-). De verjaardagen gaan hier nou eenmaal wat vlotter, hahaha. Eerst die opmaken en dan klop ik weer bij je aan! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja dat snap ik wel! Ik kan ook verjaardagskaarten met het schaapje maken ;) je ziet het vast wel weer.

      Verwijderen
  2. Superschattig met die schaapjes! Mijn favoriet: de middenste.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattige serie kaartjes Mirjam! Ik ben ook zo gek op het schaapje :) Ik vind ze alle drie super leuk ... ik kan niet kiezen hihi
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverds ! Mijn favoriet : de onderste .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow drie superleuke kaartjes! Favoriet is het bovenste kaartje maar ze zijn allemaal onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend schattige kaartjes! Het schaapje is inderdaad super leuk (al vind ik het olifantje, giraf en de baby ook helemaal geweldig!) Leuk om te zien dat je drie verschillende kaartjes hebt gemaakt met vrijwel precies dezelfde materialen. Helemaal FANTASTISCH Mirjam :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen