maandag 8 juni 2015

Serie #40 bootjes

De felicitatiekaartjes en verjaardagskaarten met bootjes gaan hard. Vandaar dat ik voor de verkoping van afgelopen zaterdag nog wat exemplaren had gemaakt. En ja hoor, ze zijn nu ook allemaal (op één na dan) weg. De kaarten zijn allemaal weer gebaseerd op het principe: zo min mogelijk snippers en zoveel mogelijk kaartjes. De indeling kwam eigenlijk vanzelf:



Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Joy!Crafts
-Snijmal bootje: Marianne Design
-Spellbinders
-Dymo lettertang

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartjes! Logisch dat de verkoop hiervan hard gaat :). Tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat de verkoop zo goed ging! De bootjes zijn echt leuk! Perfect voor mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook erg blij met mijn kaartjes met bootjes! Ideaal voor de mannen in de omgeving ;-). Fijn dat het zo goed ging! Wordt een traditie denk ik?
    Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaarten heb je weer gemaakt! En inderdaad wat Gerdine zegt. Perfecte kaarten voor mannen want die zijn niet zo makkelijk om te maken, tenminste dat vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie serie kaarten Mirjam! Ik begrijp wel dat zij super goed verkochten :) De keuze in kleuren is perfect en dan de zeilboten erbij met de tekst ... echt top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten met die bootjes, maar de schaapjes hieronder vind ik echt wel de max!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen