maandag 1 juni 2015

Serie #39 Uiltjes

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Voorlopig heb ik nog weer genoeg dingen om te laten zien. Vandaag wil ik jullie echt superschattige kaartjes laten zien, ze zijn gemaakt met de uiltjes van Marianne Design. Ik dacht dat ik ze vooral zou gebruiken voor 'Geslaagd' kaarten, maar je kunt ze ook supergoed gebruiken op geboortekaartjes. En dat heb ik gedaan. Ik vind ze zelf echt supertof geworden!


Gebruikte materialen:
-Scrappapier, collecatables en stempel: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Dymo lettertang


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Enne, vergeet niet het bericht over mijn jubileumfeest te lezen hè!

Liefs,
Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Heel erg lief Mirjam!! Zo leuk!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, heel lief met de uiltjes.
    Groetjes Rensina
    Ps. even een vraagje, heb jij mijn nieuwe bloglink al gevonden/veranderd?
    Mis je leuke reacties haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat leuk! wat fijn om weer berichtjes van je te lezen!
    lieve groetjes Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die uiltjes zijn leuk en ik krijg heel veel goesting om mee te doen met je jubileum feest . Liefs * Sarah *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah die zijn leuk geworden! Ik ben gek op uiltjes.
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirjam dank je wel voor jouw lieve berichtje op mijn blog! Natuurlijk kom ik jou ook gezellig bezoeken :) Ik vind jouw uilen kaartjes ook super tof geworden! Echt heel leuk gedaan :) Ik ben ook jouw nieuwe volger :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die uilen ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen