vrijdag 5 juni 2015

Schaapjes

Hoi allemaal,

Ik schrijf dit berichtje met mijn telefoon, dus spelfouten sluipen er makkelijk in. Plus de kwaliteit van de foto is niet supergoed, maar ik vind het kaartje dat ik zojuist gemaakt heb zo leuk! Ik kocht wat nieuwe spulletjes, waaronder het superschattige schaapje van Marianne Design. En omdat ik, behalve babykaarten ook nog wat huwelijkskaarten wilde hebben bedacht ik me dat het schaapje daarvoor ook heel erg leuk zou zijn. En ja hoor:

Gebruikte materialen:
-Schaapje & Scrappapier: Marianne Design
-Letters: MET
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Cardstock: Papermania

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel geslaagd ! Dat schaapje is zo tof
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn heel geschikt voor een trouwkaart! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh zo leuk!
    succes met je verkoop vandaag!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mr. en Mrs. Schaap staan super leuk op dit vrolijke huwelijkskaartje Mirjam! Heel leuk gedaan :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen