maandag 29 juni 2015

My365

Zoals jullie weten ben ik al een tijdje bezig met een scrapbook. Het enige probleem is dat ik niet zo heel veel foto's maak. Als ik 'niets bijzonders' meemaak (geen vakantie ofzoiets dergelijks) kan het maar zo zijn dat ik, behalve van mijn knutsels, geen enkele foto maak in een maand. Dat vind ik jammer, want ik wil toch graag iedere maand een pagina maken in mijn scrapbook (als er die maand geen heel bijzondere gebeurtenis is, zoals een vakantie). Daarom heb ik gisteren besloten om een app te downloaden die me helpt om iedere dag een foto te maken. En gisteren maakte ik deze foto (zien jullie meteen met welk haakwerkje ik nu weer bezig ben en welk boek ik inmiddels uitgelezen heb):

Je kunt de foto's ook 'bewerken', er zijn verschillende opties waar je uit kan kiezen. Ik wilde vandaag eigenlijk een foto van het station maken, maar dat vergat ik. Dus heb ik maar een foto gemaakt van de rommel in mijn knutselkamer... Het is nu al een stuk opgeruimder, geloof mij. Maar zo met 'sepia' effect vind ik de foto er heel tof uitzien. 


Mocht je deze app ook willen gebruiken, hij heet My365. Je kunt verbinding maken met Facebook en ook de foto's op Facebook delen (wat ik niet doe), je kunt andere mensen volgen, mensen kunnen jou volgen. Maar mocht je je foto's graag voor jezelf houden (zoals ik) dan kun je het ook nog instellen op privé. Vervolgens kun je de foto's ook makkelijk op een computer overzetten zodat je ze kunt printen of zoiets dergelijks.

Zo. Dit is even een ander berichtje dan gewoonlijk, maar goed, ik ben lekker de baas over mijn blog dus bepaal wat er op komt te staan :-P

Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten