dinsdag 2 juni 2015

Mojo Monday #400

Mojo Monday viert een feestje. Het is schets nummer 400 en, behalve de 'gewone' prijs maak je ook kans om lid te worden van het Designteam. Als je dat wilt tenminste. Ik twijfel heel erg. Ik vind het wel heel leuk, maar ik ben bang dat het knutselen dan teveel een verplichting wordt... Weet je, ik doe het gewoon niet. Ik gun het iemand anders ;-) Ik maakte deze eenvoudige, maar toch toffe kaart voor de schetsuitdaging:

Gebruikte materialen: 
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Basicgrey
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakkant: Action
-Spellbinders

Laat je me weten wat je ervan vind? 

Liefs,
Mirjam

PS: Vergeet mijn eigen schetsuitdaging niet... 



1 opmerking:

  1. Such a lovely creation! Thanks for joining in the fun over at Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen