vrijdag 12 juni 2015

Marianne Design Challenge #131: twee diertjes

Hallo allemaal,

Pfoeh! Ik heb gisteren het  superbelangrijke examen gehad! Over 6 weken (ongeveer) hoor ik de uitslag... dus nog even afwachten. Helaas heb ik ook nog 4 tentamens die eraan komen, dus veel knutselen zal niet gaan. Maar vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik maakte naar aanleiding van de Marianne Design Challenge. Het is de bedoeling dat je twee diertjes gebruikt, twee dezelfde, verschillende, oude of nieuwe, dat maakt allemaal niet uit. Ik heb ervoor gekozen om twee schaapjes te gebruiken en er een babykaartje van te maken. Eén van de schaapjes is nog maar een lammetje, want zij is net geboren en kijkt over de rand van het wiegje. Het andere schaapje staat er vrolijk bij te kijken. Verder heb ik nog wat stempels gebruikt en al met al vind ik het een redelijk geslaagd kaartje:

Gebruikte materialen:
-Schaapje, Marianne Design COL1385
-Wiegje, Marianne Design COL1313
-Stempels: Marianne Design EC0106
-Papier: Marianne Design PB7041
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakparels: Action

Het wiegje heb ik wel 10 keer door de stansmachine gehaald, maar toen kreeg ik het er nog niet goed uit, dus heb ik de kleine 'gaatjes' maar laten zitten, ziet er best leuk uit, toch?

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

14 opmerkingen:

  1. Hallo Mirjam,

    Superleuke en mooie kaart.De lammetjes zijn zo schattig. Misschien een prikpen gebruiken voor de kleine 'gaatjes".Succes met je tentamens en de uitslag van je examen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend schattige kaart heb je gemaakt met de diertjes van Eline!!
    De schaapjes zijn ook zoooooo lief, haha.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge Mirjam.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit leuk bedacht, Mirjam.
    Een baby-schaapje in het wiegje, heel erg leuk gedaan.
    Het is een super lief kaartje geworden.
    Dit papier blijft ook leuk hè?
    Gezellig dat je meedoet.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirjam wat spannend al die tentamens! Heel veel succes :) Je kaartje is super schattig :) De gaatjes die je niet goed door kon stansen zien er inderdaad leuk uit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart Mirjam.
    Ik heb ook altijd ruzie met die stans hoor, je bent niet de enige.
    Gezellig dat je meedoeet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief !! Succes met je tentamens . Wat studeer je ?
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe de lerarenopleiding Engels. Dankjewel :)

      Verwijderen
  7. CPE gedaan?! Spannend! Je schaapjes zijn leuk! Grappig, hoe die ene uit dat wiegje kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw ook al zo´n mooie babykaart
    dank je wel voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge md

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk gedaan! Succes met je examens/tentamens! Ik zal voor je duimen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke schaapjeskaart Mirjam, wat kijkt het lammetje lief over de rand van het wiegje.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MDchallengeblog

    BeantwoordenVerwijderen