woensdag 3 juni 2015

Marianne Design Challenge 130 Opkikker

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje na zitten denken wat ik zou maken voor de challenge van het Marianne Design challengeblog. De opdracht is namelijk een beterschapskaart. Ik wilde de kikkertjes gebruiken, maar wist niet goed hoe. Om zoveel mogelijk Marianne Design materialen te gebruiken wilde ik ook scrappapier gebruiken van MD. Helaas is mijn blokje 'fresh flowers' bijna op, maar met de restjes heb ik er toch nog een kaart uit weten te krijgen, dat alleen al vind ik een prestatie ;-) Verder is de kaart gebaseerd op deze schets, omdat ik een uitgangspunt wilde hebben, maar uiteindelijk heb ik hem niet helemaal toegepast. Zelf vind ik het een vrolijke kaart geworden die ik graag zou willen krijgen mocht ik ziek zijn! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Gebruikte materialen:
-Kikkers, Marianne Design COL1352
-Tabje, Marianne Design COL1314
-Stempel, Marianne Design EC0152
-Papier, Marianne Design Eline's Fresh Flowers
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakparels en bloemenpons: Action
-Cardstock: Papermania


Veel liefs,
Mirjam


9 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam super leuke opkikkerkaart! Ik zou ook heel vrolijk worden als ik deze mag ontvangen als ik ziek ben :) Super dat je deze kaart hebt kunnen maken met restjes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Mirjam, goed gelukt en iedereen zal er snel van opknappen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie fleurige beterschapskaart
    bedankt voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend vrolijk opkikker kaartje heb je gemaakt Mirjam!! Echt heel leuk. Hier kikker je gelijk van op!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem ontzettend mooi ! Zo'n prachtige kleuren !
    Daar word ik ook vrolijk van.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vrolijke opkikkerkaart Mirjam!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje in deze kleuren! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen