maandag 15 juni 2015

Letters MFT New Home

Ik kocht laatst ook het grote alfabet van My Favorite Things, het prijsje was wel even slikken, maar ik heb al goed gebruik gemaakt van de letters. Zo maakte ik ook deze twee 'New Home' kaarten. Door een toepasselijke achtergrond en de grote letters is er weinig nodig om toch een toffe kaart te maken. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. En vergeten jullie mijn schetsuitdaging niet?


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: BoBunny
-Cardstock: Papermania
-Mask: Dutch Doobadoo
-Letters: MFT
-Nietjes



Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Mirjam!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!

    Lieve groetjes,
    Anna laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee super leuke verhuiskaarten Mirjam!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen