maandag 22 juni 2015

Egel

Ik kocht de stans al een tijdje geleden, maar nu heb ik er dan eindelijk kaartjes mee gemaakt (ehm, dat nu moet je niet te letterlijk nemen want het is al even geleden dat ik ze maakte). Het egeltje is werkelijk waar snoezig en heel beschikbaar voor mijn favoriete soort kaarten: babykaartjes. Vinden jullie ze ook leuk geworden?


Gebruikte materialen:
-Collectable egel: Marianne Design
-Scrappapier: Marianne Design
-Stempel: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Dymo lettertang


En wat leuk dat er al een aantal mensen meedoen met mijn jubileumfeest challenge. Het gaat nog moeilijk worden met een winnaar bepalen...

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. AAh wat een cute egeltje!
    Die is zeker leuk :)
    Trouwens ga deze week even bezig met je challenge, heb de spulletjes al mee naar m'n kamer genomen. Denk morgen of anders woensdag.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is opnieuw een schatje!! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is ook lief , dat egeltje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lieve babykaartjes Mirjam!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke kaartjes! Ben zelf ook gek op het egeltje! Ik ga deze week ook je jubileumkaartje op mijn blog zetten! Heb dit weekend samen met mijn moeder je sketch gebruikt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Mirjam,
    Wederom hele leuke lieve kaartjes!

    ^LM
    DymoSupport

    BeantwoordenVerwijderen