zaterdag 27 juni 2015

Deken + kaart

Het is al een tijdje geleden dat ik iets liet zien dat ik gehaakt had. Ik ben namelijk de afgelopen tijd heel druk geweest met het haken van een babydeken. Een oud-collega heeft een tijdje geleden een dochtertje gekregen, dus ben ik een dekentje gaan haken. Ik had eerst een ander patroon, maar dat ging scheeflopen, dus heb ik alles uitgehaald en ben ik opnieuw begonnen. Deze keer met 'granny stripes' een patroon wat ik erg mooi vind (ook al heb ik al minstens 200 van die rijen met streepjes gemaakt) en zo is het dekentje uiteindelijk geworden:

Gehaakt met Phildar Coton 3 en haaknaald nr. 3
Kleurtjes: Blanc, Rosee en Mercure


Natuurlijk moest er ook een kaartje bij voor de ouders. Ik heb de naam van het kindje gestempeld met het leuke alfabet van Eline op het nieuwe peach & mint papier. Ik vond het zelf best lastig om op scrappapier te stempelen, om de een of andere reden durf ik dat nooit, maar ik zag het bij Linda en vond het toch wel erg leuk. Nog een leuk schaapje erbij en het kaartje was klaar:

Gebruikte materialen:
-Stempels, collectable en papier: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakpareltjes: Action

Gisteren ben ik op bezoek geweest en heb ik het cadeau en de kaart gegeven. Volgens mij waren ze er wel blij mee ;-)

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeau en een hele leuke kaart!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral heel mooi gedaan . Dat schaapje is lief .
    Ik heb het ook nu , morgen staat er een kaartje mee op mijn blog ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen