zaterdag 9 mei 2015

The life of Mirjam #5

Zo, ik ben weer veilig terug in Nederland. Zoals altijd, na een tijdje ergens anders gebivakkeerd te hebben, voelt het een beetje onrealistisch. Alsof dit niet echt is, of dat de tijd daar niet echt was. Ik heb in Engeland heel veel geleerd en ga nu met vertrouwen naar mijn CPE (Cambridge Proficiency Exam), het hoogst haalbare niveau. Het is verplicht voor mijn opleiding om dit examen te halen. Maar genoeg hierover, op naar het knutselwerk.
Vandaag laat ik twee bladzijden uit mijn scrapbook zien. Deze zijn al een poosje af, maar ik had nog geen gelegenheid gevonden om ze op de foto te zetten. En ik heb nog twee vervolgbladzijden gemaakt, die zullen ook snel op mijn blog komen. En ik heb de afgelopen week genoeg foto's gemaakt voor een paar volle bladzijden, denk ik...
Deze bladzijden zijn meer 'smashbook' achtig en inspiratie voor de indeling van de linkerbladzijde vond ik op Pinterest. De rechterbladzijde is een eigen ideetje.

Gebruikte materialen: 
-Stiften & kleurpotloden: Bruynzeel
-Alfabetstempels: CraftEmotions
-Fineliner: HEMA
-Dymo lettertang
-Enamel dots

Een goed weekend allemaal!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Weer leuk gedaan, lekker kleurrijk!
    Ben benieuwd naar de vervolgpagina's hiervan enne natuurlijk naar je Engeland pagina's.
    Succes alvast met je examen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan! succes met je examen..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen