zaterdag 30 mei 2015

Serie #38 Bijbelteksten

Hallo allemaal,

Na mijn productieve dag eergisteren, kon het niet anders dat de trend zich zou voortzetten. En ja hoor, gistermiddag heb ik weer heerlijk kunnen knutselen (nadat ik me eerst een tijdje bezig heb gehouden met portfolio's etcetera). Gisteren lag de productie iets minder hoog, 11 kaarten. Maar ik heb, terwijl ik figuurtjes (zoals de rondjes) uit stanste voor deze kaarten, stanste ik ook een hoop dieren uit. Ik heb inmiddels het vosje, het konijntje, het egeltje, de kikkertjes en de uiltjes van Eline's diertjes. Maar ik vind het altijd zoveel werk om ze uit te snijden, dus gebruik ik ze weinig. Maar gisteren moest ik toch stansen, dus nam ik wat extra tijd en heb ik er een heel aantal gestanst. Die kan ik dan gebruiken als ik wat minder tijd heb en toch veel kaarten wil maken!
Oké, vandaag laat ik jullie 4 kaarten zien van de serie die ik gisteren maakte. En met deze kaarten is ook wat bijzonders aan de hand... Of eigenlijk, met mijn blog is iets bijzonders aan de hand. Vandaag bestaat mijn blog namelijk alweer 3 jaar! En ik kom later op deze dag nog met een jubileumupdate en daar hebben deze kaarten iets mee te maken...

Omdat ik voor de verkoping nog veel kaarten met Bijbelteksten wilde hebben (die gaan altijd hard) besloot ik om met wat papiertjes, die al eerder een succes waren voor een hele serie, wat kaarten te maken. Ook maakte ik een soort 'mannelijke' versie van deze kaarten, met papier van Joy!Crafts. En dit zijn vier van die kaarten:




Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Scrappapier: Studiolight, Marianne Design en Joy!Crafts
-Plakparels: Action
-Plaksteentjes: Wibra
-Spellbinders
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en komen jullie vanmiddag/vanavond ook kijken naar mijn jubileum update?

Een fijn weekend!

Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes zeg!
    En gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen