vrijdag 29 mei 2015

Serie #37 Stempelen, heel veel stempelen

Het is alweer even geleden, sorry... Ik heb het druk met school (wat best een goed teken is, dat ik daar mijn tijd aan besteed in plaats van aan knutselen ;-))

Over anderhalve week is alweer de jaarlijkse verkoping bij mijn kerk. En ik ga weer kaarten en sieraden verkopen, maar tot mijn grote schrik merkte ik dat ik niet zoveel kaarten heb. Tenminste, niet zoveel als ik zou willen. Dus ben ik gisteren aan het stempelen geslagen. Mijn streven is om 5 kaarten per dag te maken, als mijn schoolwerk daardoor niet in gevaar komt. Gisteren had ik alles af en nog twee uur de tijd, voordat ik naar school moest. En... schrik niet, ik heb toen 23 kaarten gemaakt, wat een officieel nieuw record is! Ik haalde de vlinderstempels van Marianne Design tevoorschijn en de ene kaart naar de andere kwam uit mijn handen. Ik dacht er eerst over om een aantal posts te schrijven, maar ik denk dat het op een gegeven moment saai wordt, want de meeste kaarten komen toch op hetzelfde neer, maar zijn door kleurgebruik of andere stempels net een beetje anders. Mocht je ze toch uitgebreid willen bekijken, dan kan je een kijkje nemen op mijn Facebookpagina. 

Ik heb niet naar ideeën gezocht voor deze kaarten, ze ontstonden gewoon. Het zou wel kunnen dat zoiets al eerder is gemaakt, het is ook niet heel ingewikkeld of origineel.

 Met deze kaart begon het allemaal. Ik was eerst van plan om een andere sterkte kaart te maken toen ik dit idee kreeg. Dat wilde ik eerst uitvoeren... wist ik veel dat het tot zo'n serie zou leiden...

Een zelfde soort kaart, maar dan op wit, met twee kleuren stempels:

Nog één sterkte kaart, nu met grijze vlinders over de hele kaart heen:

En dat leidde tot deze kaart:

En toen besloot ik om de bovenste twee kaarten op vierkant te doen en dan niet een verticale lijn, maar horizontaal, twee versies:

Gebruikte materialen;
-Stempels: Marianne Design, Joy Crafts (Sterkte)
-Dymo lettertang
-Fineliner
-Verschillende kleuren inkt van de Boekenvoordeel, Stampin' Up en PrettyColor

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Liefs,
Mirjam



6 opmerkingen:

  1. Wat een leukes! Die sterkte kaart met grijze vlinders vind ik toch echt wel de mooiste! En 23 kaarten... zo'n tempo heb ik graag! ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes!
    En wow wat heb je er veel tegelijk gemaakt. Goed bezig.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk je kaarten en fijn voor je dat de inspiratie zo vlotjes kwam.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke serie, Mirjam! Klopt het dat ik jouw naam telkens in de krant zie staan n.a.v. een boek? Wellicht heb je er hier over geschreven, maar dat heb ik gemist... de recensie in het rd was erg goed, gefeliciteerd! Enne, jaloers op je washi tape verzameling die ik langs zag komen op een foto bij een interview.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerdine,
      Dat kan wel kloppen ja. Ik heb er wel iets over geschreven, maar dat is al wel een tijdje geleden... Dankjewel :-)

      Verwijderen
  5. Hey Mirjam,
    Je hebt weer een aantal leuke kaartjes gemaakt. Ga zo door!

    ^LM
    DymoSupport

    BeantwoordenVerwijderen