dinsdag 30 juni 2015

Jubileumfeest

Dit bericht blijft tot 30 juni bovenaan staan, scroll naar beneden om nieuwere berichten te zien.

Hallo allemaal,

Zoals ik vanmorgen al vertelde bestaat mijn blog vandaag 3 jaar. Dat laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. Omdat ik de laatste tijd vooral veel kaarten maak (natuurlijk haak ik ook nog wel en doe ik andere creatieve dingen, maar de kaarten voeren de boventoon) heeft wat ik bedacht heb daar ook mee te maken.

Ik organiseer namelijk een challenge. En iedereen mag meedoen, ook als je mijn blog niet volgt! Zoals ik al vertelde hebben de kaarten die ik vanmorgen liet zien ermee te maken. Ik heb namelijk, aan de hand van deze kaarten, een schets gemaakt. En naar aanleiding van deze schets mogen jullie een kaart gaan maken. Je mag er van alles meedoen, je mag vormen vervangen, dingen toevoegen, je mag de schets spiegelen, draaien, wat je maar wilt, zolang ik hem er nog in kan herkennen. De schets ziet er zo uit:


En what is in it for me? vraag je je nu misschien wel af. Je kunt er iets mee winnen! Als je een kaart hebt gemaakt naar aanleiding van deze schets post je daar iets over op je blog. Vervolgens plak je het linkje naar dat blogbericht in een reactie onder deze post. Heb je geen blog maar wil je wel meedoen? Upload dan ergens een foto, bijvoorbeeld op Pinterest, en laat hieronder ook een linkje naar deze post achter. 
Omdat ik deze challenge helemaal zelf organiseer en ook geen sponsor of zoiets heb en ik maar een arme student ben (haha, dat valt iets mee) zal het prijsje bestaan uit kleine knutselspulletjes, zoals een paar uitgestanste beestjes, stempelafdrukjes en (bijvoorbeeld) mijn zelfgemaakte enameldots. Helemaal precies blijft nog een verrassing!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en het jubileum graag met mij meevieren! Het liefst kies ik over een maand al een winnaar, maar ik zou het jammer vinden als er dan bijvoorbeeld maar drie deelnemers zijn. Natuurlijk, wie het kleine niet eert... Maar omdat dit best wel iets feestelijks en 'groots' is, zou ik toch graag minstens tien deelnemers hebben! 

Als er 10 deelnemers (of meer) zijn op 30 juni 2015, kies ik dan een winnaar, zo niet, dan laat ik weten wanneer wel!

Oké, om jullie enthousiasme nog te vergroten post ik hier nog een kaartje ter inspiratie:
Gebruikte materialen:
-Stempel: Stampin' Up
-Scrappapier: Teresa Collins: you are my happy
-Plakparels: Action
-Dymo lettertang
-Spellbinders


Ik ben heel benieuwd...

Liefs,
Mirjam



10 opmerkingen:

  1. Heel leuk!
    Even een vraagje, mag je ook meedoen met een scrapbook pagina?
    Want ik maak zelf geen kaartjes, maar scrappen heb ik al lang niet meer gedaan en ik moet nodig weer eens aan de slag.
    Ik hoor het graag,
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, dat mag ook!
      Groetjes,
      Mirjam

      Verwijderen
    2. Leuk, zal kijken of ik deze maand eens tijd heb om mijn scrapspullen er weer bij te pakken ;)
      PS. Bedankt voor je leuke berichtje en het volgen.

      Verwijderen
  2. Leuk zeg! Ik denk dat ik wel mee ga doen, ik doe mijn best!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuke kaart Mirjam!!
    Prachtig van kleur en het olifantjes is super.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mirjam. Superleukeknop challenge. Hier is mijn resultaat.
    http://kaartenblogvantineke.blogspot.nl/2015/06/er-is-er-een-jarig-hoera-hoera.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirjam
    Via Sarah hier bij jou gekomen ...en een leuke uitdaging heb je ...ik ga met deze sketch aan de slag en kom terug met de link...
    Ik ben ook maar gelijk volger geworden...kan ik met regelmaat terugkomen om je creatieve uitspattingen te bewonderen...

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Mirjam, hier vind je mijn versie: http://lindacrea.blogspot.nl/2015/06/ik-hou-van-holland-6.html
    Het is een leuke, bruikbare sketch!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met wat vertraging is hier ook mijn link
    http://syriandertje.blogspot.be/2015/06/een-beetje-goud.html
    Ik vond het fijn om mee te doen . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is eindelijk gelukt om mijn pagina te maken.
    Gisteren heb ik hem afgemaakt en ben er best wel blij mee.
    Ga nu vaker mijn scrapspulletjes er weer bij pakken.
    Heb je challenge even op mijn blog gedeeld, dus hopelijk doen er dan nog wat extra mensen mee?
    https://mydailyteacup.wordpress.com/2015/06/27/eindelijk-weer-eens-een-scrappagina/
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen