maandag 11 mei 2015

Envelope Punch Board #3

Al een tijdje geleden liet ik deze twee kaartjes zien, de strikjes waren met behulp van het Envelope Punch Board gemaakt. Ik maakte toen nog een kaart, die ik nog steeds niet heb laten zien, maar die me wel leuk leek om te laten zien (zeker omdat ik de laatste tijd bijna geen kaarten maak, maar ik toch weer eens een kaartenpostje wilde plaatsen, voor morgenavond staat het trouwens op de planning, om weer een aantal kaarten te maken).
Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Marianne Design // Eline Pellinkhof
-Envelope Punch Board: Stampin' Up
-Dymo Lettertang
-Fineliner

Zoals altijd ben ik benieuwd naar jullie reacties :-) Ook kan ik een aantal aanmoedigingen gebruiken om morgen daadwerkelijk kaartjes te maken, dus laat maar weten waarom ik weer aan de slag moet!

Liefs,
Mirjam


2 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden! Veel plezier weer met kaarten maken. Wanneer je eenmaal begonnen bent, krijg je vast de smaak weer te pakken!
    Creatieve groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt ook wel heel leuk. Waarom je kaarten moet maken? Voor je plezier en omdat je het fijn vindt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen