zondag 3 mei 2015

Een buurjongetje geboren

Onze buren hebben een zoontje gekregen. Natuurlijk heb ik voor hen een kaartje gemaakt en daarop de naam van het kindje verwerkt. Ook gebruikte ik het vosje, omdat ik die nog steeds extreem schattig vind. Met deze kaart wil ik meedoen aan de ABC-Challenge bij Erna. Het thema deze maand is 'Hout', het is door mij bedacht, dus ik kan het natuurlijk niet maken om niet mee te doen. Al was dat er wel bijna bij in geschoten... Je kunt nog tot morgen meedoen! Ik heb houten sterretjes gebruikt, om het kaartje net helemaal af te maken!

Gebruikte materialen:
-Stempels & collectables: Marianne Design
-Scrappapier: Boekenvoordeel (achtergrond) en Carta Bella (voorgrond)
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos



Ik ben benieuwd wat je van deze kaart vindt...


Een goede zondag allemaal!

Liefs,
Mirjam

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart ! Je thema hout heb je goed bedacht en mijn kaart is geplaatst ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje!
    En het vosje is echt heel schattig.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen met mijn chalenge! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje zeg! Vind die vosjes zo lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha grappig hé, mag je zelf de letter verzinnen en schiet het er bijna bij in. Niet verder vertellen hoor maar ik had dat ook bijna met E van embossen, toen dacht ik een maand de tijd, maar de maand was zo voorbij. Maar wat een leuk/lief geboorte kaartje heb je gemaakt, leuk stoer met houten sterretjes.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, slim. Houten sterretjes. Het is een schattig vosje, heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart hoor, die houten sterretjes vind ik prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blog heb je! Ik ga je volgen. Heel lief kaartje.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen