donderdag 23 april 2015

Uitslag Give Away

Met enige vertraging is dan hier de uitslag van mijn give away.., In totaal deden er 10 mensen mee, sommigen voor het haakpakketje, sommige voor het papierblok, sommige voor allebei.
Ik heb de random number generator erop losgelaten en deze gaf mij de volgende winnaars:

Het eerste nummer dat getrokken werd is nummer 8, deze hoort bij de reactie van Anna Laura. Gefeliciteerd, jij hebt het papierblok gewonnen! Je adres heb ik al, dus het pakketje komt zo snel mogelijk jouw kant op.
En de winnaar van het haakpakketje is geworden... Sarah. Van jou heb ik nog geen adres, dus die krijg ik graag via de mail. miepiescippy @ gmail . com (maar dan alles aan elkaar).

Ik zal proberen om binnenkort nog wat te bloggen enzo, maar het schiet er een beetje bij in in verband met allerlei (her)tentamens, studiereizen en lesgeven. En natuurlijk schrijven.

Een fijne dag allemaal!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Ah wat ontzettend leuk zeg! Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte proficiat aan de winnaars! Veel plezier ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen