donderdag 2 april 2015

The life of Mirjam #4

Vandaag laat ik weer twee bladzijden zien uit mijn scrapbook. Ik heb er een gemaakt met 'alle' plaatsen waar ik de afgelopen tien jaar geweest ben, ongeveer. En eentje met bijna alle plaatsen waar ik in Engeland ben geweest, omdat Engeland toch een speciaal plekje in mijn hart heeft.
Ik bedacht eerst dat een wereldkaart wel leuk was, maar toen kwam ik tot de ontdekking dat ik nog nooit buiten Europa ben geweest, dus een kaart van West-Europa was al voldoende.


Rechts onderin staat deze quote: 'Not all those who wander are lost!' Dat komt uit 'The Lord of the Rings'.

Gebruikte materialen:
-Stempels & kraftpapier: Joy!Crafts
-Alfabet: Collectable Marianne Design
-Letterstickers: Wibra
-Washi Tape: Xenos
-Printables 
-Enamel dots
-Deense kronen
-Engelse pennies
-Dymo lettertang
-Fineliner

Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Jee, je hebt hier talent voor hoor Mirjam! Het ziet er keer op keer hartstikke leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een gaaf idee! Dit ga ik ook gauw eens uitvoeren, zo leuk.
    Ga je foto even opslaan op mn bureaublad :)
    Trouwens hoe doe jij dat met de foto's, print je ze zelf uit? Of bestel je ze af en toe van bijv. de kruidvat? Ik ben namelijk bij de babyfoto's bezig... Maar wil ook wel eens iets van nu, maar dat staat dus allemaal op de pc.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik print de foto's gewoon, op fotopapier. Wij hebben een hele stapel gekregen van mijn oom, dus dan valt het wel mee met de prijs. En ik kan ze op welk formaat ik maar wil printen én ik kan ze direct printen en hoef er niet op te wachten ;-)

      Verwijderen
  3. Trouwens ook superleuk dat je muntjes en entreekaartjes etc. hebt bewaard :)
    En erbij hebt geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige kaart!.
    We vonden ook de verwijzing naar reizen en de kleine stukjes historie die je er in verwerkt hebt erg leuk.

    Hartelijke groet,

    Paul
    Dymo Customer Service

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je dat zo doet ziet er echt gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen