vrijdag 3 april 2015

Spannend!

Aan het begin van deze week kreeg ik een mail met een update over mijn boek. Op 1 april is hij verschenen. Het klinkt als een leuk grapje, maar het is echt waar.
Gisteravond zat ik op school en toen kreeg ik een whatsappje van mijn vader. Hij stuurde een foto van een pakketje van de uitgever dat bij mijn ouders was aangekomen. En ja hoor, 's avonds om 23.15 heb ik voor het eerst mijn eigen boek vastgehouden. Ik kan nog steeds niet goed omschrijven hoe het voelt ;-) Het is raar om te bedenken dat de woorden die ik in mijn hoofd aan elkaar geregen heb, nu daadwerkelijk gedrukt zijn en binnenkort voor iedereen toegankelijk. Laat ik het er maar gewoon op houden dat het gaaf is! Want dat is het zeker!



Verder wil ik jullie allemaal een Goede Vrijdag en fijne Paasdagen toewensen!

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. ooh mirjam ten eerste gefeliciteerd wat ontzettend gaaf! je bent gewoon een echte schrijfster! ik ga zeker je boek kopen want ben heel nieuwsgierig!

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah heel erg gaaf zeg! Ben benieuwd wanneer hij bij mij binnen komt!
    Jij ook fijne dagen.

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super gaaf voor je. Gefeliciteerd met je debuut! Zo cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat gaaf zeg, gefeliciteerd!
    Kun je hem echt al in de winkel kopen enzo?
    Wat spannend ook, ga gauw eens kijken of ik hem ook ergens kan kopen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je boek ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Supergaaf!! Gefeliciteerd!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe gaaf is dat, je eigen boek! Hij ziet er goed uit, is hij ook in België te koop of waar? Succes met de verkoop ervan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen