donderdag 30 april 2015

Serie #35 Babykaarten

Naar aanleiding van een serie die ik al even geleden maakte, maakte ik nog twee kaarten. Het is ook al even geleden dat ik deze kaarten maakte, ik ben momenteel een beetje uit de flow, wat erg jammer is, omdat ik wel veel leuke spulletjes heb. Maar ja, school gaat natuurlijk voor. En nu zul je denken: volgende week hebben de scholen vakantie, maar helaas, ook dan kan ik niet knutselen. Ik moet namelijk voor school een week naar Engeland. Dat is natuurlijk wel erg leuk, maar ook daar moeten we 4 dagen naar school (dinsdag tot en met vrijdag, aankomende maandag is in Engeland een vrije dag).
Maar goed, ik maakte dus deze twee kaartjes:


Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design
-Washi tape: Pipoos
-Dymo Lettertang
-Fineliner

Zo, hopelijk komt er volgende maand iets meer van knutselen... We gaan het zien,
Een fijne dag!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Gave kaarten Mirjam!!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach en naar Engeland is ook leuk!!! Denk maar zo; je kunt er meer van genieten als het af en toe maar kan.. ;-). Veel plezier en een goede reis! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes!
    En wat fijn dat je naar Engeland gaat (wel naar school, maar toch heel tof)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!.
    Fijn om onderdeel van je creatie en prachtige gebeurtenissen als deze te zijn.

    Hartelijke groet,
    Paul
    Dymo Customer Service

    BeantwoordenVerwijderen